Batut d'espinacs i alvocat

Ingredients:

  • 1 tassa de fulles d'espinacs  crues 

  • ½ alvocat

  • ½ plàtan

  • 350ml de beguda vegetal (o de llet)

  • 2 cullerades soperes de llavors de cànem (cáñamo) (opcional)

  • 2 glaçons

Preparació:

  • En una batedora o processador d'aliments fica tots els ingredients i tritura fins obtenir una textura fina i sense grumolls. Pots afegir aigua i triturar de nou uns segons més si prefereixes una textura més líquida. 

  • Serveix en un vas gran i gaudir-lo :)

Si necessites ampliar alguna informació sobre les meves receptes, no dubtis

en contactar amb mi a evc.dietistanutricionista@gmail.com o a través del formulari de contacte.

Tenim molt associat que el verd és el color de la verdura, així que de ben segur serà el més saludable de tota la gama de colors. La realitat és que els batuts verds són saludables però no tenen propietats màgiques com ens vol fer creure la moda actual. No aprimen, no són millors que la fruita i verdura sencera, no desintoxiquen el cos ni res de tot això. 

 

L'avantatge dels batuts, en comparació als sucs i liquats, és que conserva major proporció de fibra. 

Els batuts verds no són imprescindibles per portar una alimentació saludable, però si t'agrada innovar a la cuina i incloure noves opcions a la teva alimentació habitual són una bona opció! 

Aquesta és una proposta que inclou llavors de cànem, però són totalment opcionals. Em venia de gust provar un nou aliment i em vaig decantar per aquestes llavors. Les utilitzo en batuts i per decorar plats com amanides, cremes de verdura, arròs o altres. Espero que us agradi i us animeu a provar nous aliments i plats! :)  

NOTES: jo he utilitzat una beguda d'arròs, però pots utilitzar la teva beguda habitual (civada, arròs i avellanes, soja, etc.). Si ho prefereixes, pots ficar una part de beguda vegetal o llet i una part d'aigua. 

© 2017. Esther Vives - Dietista Nutricionista

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

Fotografies corporatives per ALFA Fotografia