Galetes de civada i plàtan

Galetes sense sucres afegits, integrals, riques en fibra....per molt que s'esforcin en fer-nos creure que són saludables, el cert és que és gairebé missió impossible trobar unes galetes nutricionalment correctes! 

Us deixo una proposta de galetes sense sucres ni additius afegits, que poden formar part d'un bon esmorzar o berenar. 

Ingredients (10-12 galetes):

  • 2 plàtans madurs

  • 70g de flocs de civada 

  • 2 porcions de xocolata negra  

  • Opcional: coco rallat, canyella, avellanes, nous, fruita deshidratada, etc.

Preparació:

  • Amb una forquilla, xafa els plàtans.

  • Afegeix els flocs de civada i la xocolata i barreja-ho bé. 

  • Amb les mans o bé amb dues culleres dona forma a les galetes i col·loca-les en una safata per a forn. 

  • Cou durant uns 20-25' a 175ºC.        

Un cop cuites deixa-les refredar damunt una reixeta. Pots acompanyar-les d'una fruita i/o un vas de llet o beguda vegetal i gaudir al màxim d'aquestes galetes 100% saludables! 

Si necessites ampliar alguna informació sobre les meves receptes, no dubtis

en contactar amb mi a evc.dietistanutricionista@gmail.com o a través del formulari de contacte.

© 2017. Esther Vives - Dietista Nutricionista

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

Fotografies corporatives per ALFA Fotografia