Musli d'avena i poma

Em declaro una amant de l'avena (sobretot per les propietats nutricionals i la sacietat que aporta), però reconec que de per si no és un aliment molt saborós precisament, així que no queda més que donar-li un toc d'imaginació i de carinyo :)  

Ingredients:

  • 2 tasses de flocs de civada (avena)

  • 1 tassa de cereals inflats sense sucre (blat, arròs, mill, etc.)

  • 1 plàtan

  • 2 pomes 

  • 2 C. S. d'oli d'oliva (o oli de coco)

  • Un grapat de fruits secs (naturals)

  • 1c. de canyella en pols

Preparació:

  • Amb una forquilla, xafa el plàtan i reserva'l. 

  • Pela i talla la poma a daus petits. 

  • En un bol barreja tots els ingredients fins que quedi tot ben integrat. 

  • Estén la barreja sobre una safata per a forn i cou durant uns 15-25' a 170-175ºC.

  • Un cop refredat, guarda en un pot de vidre.

Si necessites ampliar alguna informació sobre les meves receptes, no dubtis

en contactar amb mi a evc.dietistanutricionista@gmail.com o a través del formulari de contacte.

© 2017. Esther Vives - Dietista Nutricionista

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon

Fotografies corporatives per ALFA Fotografia