


Xerrades i tallers
La teoria està molt bé, però per a que sigui efectiva hem de passar a la pràctica. Les xerrades i els tallers tenen l'objectiu de facilitar-te posar en pràctica els coneixements teòrics.
-
Xerrrades per a diferents grups i col·lectivitats ( escoles, esportistes, associacions, pares, etc. ) sobre hàbits i alimentació (l'elaboració de menús saludables, etiquetatges, nutrició i suplements esportius, pèrdua de pes, alimentació en la dona, etc.)
-
Tallers pràctics sobre l'etiquetatge nutricional, esmorzars i berenars saludables, postres, sopars ràpids, alimentació per a esportistes, etc.
Si necessites ampliar alguna informació sobre les xerrades i els tallers no dubtis en contactar amb mi a evc.dietistanutricionista@gmail.com o a través del formulari de contacte.